2012 m. birželio 24 d., sekmadienis

Sekmadienio skaitiniai: laisvė, burbuliukai ir kt. geri dalykai


Atsimenu, dar praeitais metais per kūrybinio rašymo seminarus su Vanda Juknaite diskutavom apie vidinę laisvę. Kaip pavyzdį aptarinėjom J.T. Vaižgantą  (reikės vėl kur nors susirasti ir paskaityti jo laiškus ir t.t.). 

Prisiminiau, visai neseniai du jaunus gražius bernelius klausinėjau apie A. Baranauską. Tai, musiau, Snoro (amžiną jam atilsį) Baranauskas dabar yra žinomesnis arba aš nežinau, ką gražūs berneliai veikia mokykloje per lietuvių literatūros pamokas:)...

Aš taip buvau sužavėta tos sąvokos, kad tikrai kurį laiką net su nepažįstamais žmonėmis diskutuodavom šita tema aršiai. Vidinė laisvė tai susitaikymas su savimi ir gebėjimas savarankiškai priimti net pačius rimčiausius sprendimus, nebijoti nė vieno savo žodžio ir prieš jį paleidžiant visada pasverti. Vidinė laisvė yra nebijojimas savęs išreikšti. Bet kokia forma. Kad ir planuojant vestuves.
Viena nauja mano nuotaka visai neseniai buvo Italijoje ir nusipirko porą porų batelių. Vieni tikrai dailūs, neutralios spalvos ir su kaspinėliu, bet kiti... kiti žali su rudais burbulais (polka dots)!!! Šakės, vos nesurijau tų batų akimis. Ir ne aš viena, turiu pridurtiJ Aišku, nė viena močiutė gal ir nesupras, gal ir kelios draugės paburbėtų nuošaliai, bet tie batai iš tiesų ir buvo ta Nuotaka! Aišku, mano entuziazmo nepakako įtikinti, kad burbuluotos vestuvės būtų super ir laimėjo klasikiniai gražūs, tikrai gražūs bateliai. Bet aš dar neprarandu vilties













Savaitės gėrybė – iš spaustuvės „Miranda“ atsiėmiau krūvą gražių kvietimų, kuriuos kūrėm kartu su Vilma iš duabu.com (ir ačiū, Vilma, už lapių albumą). Gaila, kol vestuvių nebuvo - negaliu rodyti, bet labai šaunūs. Neretai žmonės klausia, ar jie tikrai vestuviniai, bet ir tuos klausimus aš galiu priskirti prie vidinės laisvės kazuso. Nieko vestuvėse nėra būtino. Balta spalva, blizgučiai, polisterio užvalkalai, rūtos, bromas, piršliai, apvalūs stalai ar dar nežinia kas – nėra būtini! Tokia šventė, aš noriu, kad ištiktų Jus tik vieną kartą gyvenime, tad švęskit ją savaip, nekreipdami dėmesio į svetimų žmonių burbesius.
Blogybė? Velniai jos nematė. Tegul blogų dalykų būna kiek galima mažiau.
Ai, a žinot, kas čia?;)



Lapė Laputauskienė


2 komentarai: