2012 m. gruodžio 5 d., trečiadienis

Ketvirtadienis. Svečių diena.


Kiekvieną kartą negaliu atsistebėti savo gerumu. Pavyzdžiui, parašo mano mylima draugė, geriau žinoma Lapės vardu, aš ją manipuliacijos puikiuoju metodu išprovokuoju, kad ji mane paspaustų parašyti kažką neva tai protingo ir blem - ji paspaudžia, o aš rašau. Gera turėti draugų, kaip sakant. Šiandien svečių dienai sukurpiau tokį lengvą tekstuką – ir Lapė  soti, ir svečiai turi ką veikti , o ir man malonumas bus, kai dauguma teksto nesupras dėl jo nerišlumo, o paskui kritikuos. Todėl kaip ir dera XXI amžiaus atstovei, būčiau linkusi kruopčiai slėpti savo tapatybę po kokiu neregėtu negirdėtu pseudonimu - Ragana, Aukštaitė, Erkė ar dar kokia. Lai išlieka intriga kaip motyvacija perskaityti viską iki galo.


Vis galvoju, kokia čia tema galėtų būti tokia relevantiška ir verta aptarimo. Nesigėdinkite, jei nežinot šito žodžio… Norėjau į esė įnešti informacijos srauto, nors pati vis tiek googl’ėj pasitikslinau, kaip jisai rašosi… Kad ir kaip ten būtų, akistata su tikrove yra tokia – niekas taip nemasina, kaip kalbos apie vyrus ir moteris, jų santykius, tragedijas (ypač tragedijas), meilę ir kitus realiai neegzistuojančius dalykus. Mane domintų priežastys, kurios šiame, mano supratimu, nuostabiame laike, verčia tiek daug apie tai kalbėti, t.y. kodėl santykių tema yra absoliutus topas. Turiu teoriją.


Teorija nebūtų teorija, jei jos nebūtų galima ginčyti, bet vis tiek paskaitykit. Mes gyvename tokiame laike, kuriame iš pirmo žvilgsnio yra įmanoma meilė. Iš tiesų, nei vienas amžius tokios prabangos neturėjo, gal išskyrus riterių ir damų kultą šlovingaisiais  viduramžiais. Nei viename amžiuje nebuvo taip garbinama meilė, kaip mūsuose ir nūdienoje. Ar turit variantų kodėl? Čia ir prasideda mano teorija – nes niekada taip kaip dabar neegzistavo individualizmas. Įsivaizduokite, kad kiekvienas mes esame atskira būtybė. Tada prisiminkime labai gražų antikinį Platono mitą apie tai, kaip kitados du žmonės buvo vienas kūnas. Kaip jie užrūstino dievus ir jie juos perskyrė tam, kad nepaklusnieji  kaip bausmę visą gyvenimą ieškotų vienas kito – savo antros puselės. Mano teorija teigia, kad suvokimas, kokie esame vieniši (kad esam individualybės), verčia ieškoti ne ko kito, o dialogo su kitu. Santykiai tampa neatskiriama mūsų gyvenimo dalis – nes visas mūsų gyvenimas yra didelė pastanga tą vienatvę įveikti. Todėl ir skalsu kalbos apie tuos santykius. Trumpai drūtai.

O po šitokios dainos... Papasakosiu, ką aš ką tik išvydau iš balkono, nemeluosiu, su puikiu vaizdu, kurį sugadino kitas vaizdas: įsivaizduokit, rūkau sau, o apačioj tokie plebėjai nusprendė “paprikolint”. Esu beveik visiškai tikra, kad neišgėrę jie yra apynormaliai. Išlipa du vaikinukai, įtariami išvažiavę automobiliu iš “Alaus studijos” ir iš proto, kuriems turbūt pasirodė gan protingas kolektyvinis nusilengvinimas vidury gatvės. Gera žinia ta, kad jiems tai buvo labai juokinga. Ir nors aš esu visiškai ištikima nacionaliniam genofondui, iš pastorojo nereikia laukti nieko gero – norėdama apsaugoti visuomenę, fotorobotus jau rengiu. 


Suma sumarum reikia pasakyti štai ką: kalbėti apie santykius – didelis malonumas, juos kurti – taip pat. Bet ta mūsų įgimta vienatvė yra slidus dalykas, verčiantis kartais įsipareigoti visai netinkamiems žmonėms, dar kitaip – įsimylėti kokius  sisiukus.  Ir tai iš didelio noro būti su kuo nors, bet ne vieniems. Apgaulinga, a? Tai, ką netyčia, bet labai laiku čia užfiksavo mano žvitri akis, rodo, kad reikia išmokti kažkaip būti ir vieniems/oms, nesgi ta antra puselė gali būti ir padaužta.

Foto autorių tingėjau atkapstyti, nes čia perblog'intos nuotraukos jau neaišku kiek kartų.

Ragana, Aukštaitė, Erkė:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą