2012 m. balandžio 23 d., pirmadienis

Vyrukų pirmadienis. Mano kiemo berniukai

Gerą pusvalandį bandžiau prisiminti, ar buvau vaikystėje nusižiūrėjusi kokį savo kiemo berniuką. Bet kiek siekia mano atmintis, vienintelis per gaudynes mane pavydavęs bernelis pasirodė gal tik kokioje antroje klasėje:) Jei tai galima būtų priskirti romantiškai patirčiai:)
Turiu prisipažinti, kad kai kurie kiemo berniukai visada tokiais ir lieka, kas nėra labai jau blogai, jei pasirodę horizonte nesudaužo kokios nors jautrios širdies. Jie turi vyriškų raumenų, bet ne per daug; dažniausiai yra šmaikštūs ir linksmi; šiek tiek atsainūs, lengvai pamišę, mažumėlę seksualiai agresyvūs. Neduok die, išsilavinę - tada jau reikia skelbti visuotinį pavojų...
Mano kiemo berniukas vakar žaidė futbolą. Vyriškai. Aš sakau atvirai: net purvas ir prakaito kvapas jiems tinka. Nu ir dar turiu pridurti, kad pirmą kartą pastebėjau, kad jaučiu fetišą ne tik tvirtoms rankoms, bet ir kojoms:) Taigi dalinuosi keliais savo mylimukais. Patogiai įsitaisykit;)











Geros savaitės, mergaitės:)

Lapė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą