2012 m. rugsėjo 23 d., sekmadienis

Sekmadienio skaitiniai. Paskutinė stotelė prieš finišo tiesiąją


Nesveikai niežti nagus rašyti ir į rankas vėl pasiimti knygą. Ypač po vakar, kai paragavus mano nevykėliškų kotletukų (su maisto gaminimu man ne itin senasi, ne itin) įsikalbėjom apie literatūrą. Ir Hemingway „Fiestą“ vėl norisi paskaityti, ir Bulgakov „Meisterį ir Margaritą“, ir Parulskio vėl ką nors pagriebti.


Žodžiu, kai aš jau galvoju, kad nieko gero iš bendravimo pati negausiu (atleiskit man už pragmatizmą ar gal perdėtą atvirumą) – imu ir būnu maloniai nustebinta. 


Ar čia žiauriai susakiau? Kaip čia paprasčiau paaiškinti. Tiek to, bet kokiu atveju, man patinka duoti. Jei turi ir gali – dalinkis. Tai aš ir stengiuosi daryti. Tik sunkiomis akimirkomis, kai už balkono retėja lapų lajos ir be šlepečių namuose vaikščioti basomis jau šalta, pradedu pati ko nors norėti. Ir štai prašau. Mane pažadino. Aleliuja!
O ir šiaip skaitinių šią savaitę neblogų akiratyje būta. Čia keletas įdomesnių, kuriais jau dalinausi asmeniniame facebook profilyje:
O niekaip nesibaigiantis vestuvių sezonas dar neleidžia sukrauti „ginklų“. Štai savaitgalį vėl turėsim trejas vestuves. Pašto dėžė užversta naujomis nuotraukomis, nebespėju dalintis. Bet pažadu: jau greitai.

Foto: Eva Grin 

Nežinau, ką įvertinti savaitės gėrybės ir blogybės titulais, nes galvelė nebeveikia.
Labai geras buvo Prūsaičio naujo projekto „Lights“ koncertukas. Visko tiek, kiek reikia. Ir „Studio 9“ barmenai šaunūs ir per „Meile tu“ vis dar norisi paašaroti iš gerumo. Daugiau apie koncertą čia: http://naktiniogyvenimoinspekcija.lt/sviesu-ir-spalvota-lights-saulius-prusaitis/ O čia ta nuostabioji, kurios kada nors norėsiu bažnyčioje, kai keisimės žiedais.
Tiek šiandien, nes akelės visai merkiasi. Susitiksim ryt. Nes gi pirmadienis. O jis tai pas Lapę vyrukų;)

Lapė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą