2012 m. lapkričio 25 d., sekmadienis

Sekmadienio skaitiniai. Išpažinkim ir prisipažinkim


Turiu pastebėti, kad Sekmadienio skaitiniai mane maloniai verčia daugiau pastebėti, o sekmadieniais viską reziumuoti. To anksčiau niekada nebūdavo. Jaučiuosi sekmadieniais kaip per ilgas, dienos trukmės mišias. Mano apverstas stalas yra mano bažnyčia. Ir retai susiguldo viskas ryte, nors visą savaitę pagaunu save vis galvojant, kad tą ar aną būtų visai smagu Jums papasakoti. Taigi ir vėl išpažįstu.



Visada norėjau pasakyti garsiai, kad man pats stilingiausias serialas yra „Erkiulis Puaro“. Nieko nėra maloniau, kaip sekmadieniais pagulinėti ant sofos ir žiūrėti tą iki smulkmenų išdailintą detektyvą. Ar aš senamadiška? O be to, nepamirštam, kad vis dar Movember. Tai mielas ponulis su ūsais Skaitiniuose čia į temą:)
O vakar per Deivido gimtadienį diskutavom apie CoffeeInn‘ščikų kartą ir ištuštėjusius daugiabučių kiemus, kur niekas nebešaukia per vasaros atostogas: Gintarai, išvaryk į lauką! Apie tai, kad gal tik mes galvojam susėdę, kad esam žiauriai faini ir prie meno, ir šiaip nenuobodūs, o tas kavą maukiantis jaunimėlis tik pamatęs mus iš karto nurašo į pensus. 


Ei, bet mano laikas dar nenuėjo! Buvau kuriam laikui susikrimtusi. Šiaip ar taip, gimtadienis buvo šaunus. O voveraičių su bulvytėmis patiekimas mažučiuose espresso kavos puodeliuose – tobulas ir vertas medalio. OMG, štai kur galėjau panaudoti naujai parsisiųstą InstagramJ
Šią savaitę mane vėl išgelbėjo Vilma iš www.duabu.com, per negaliu padariusi man kvietimo maketą. Net ne vieną. Galėjau rinktis. Visai neseniai ji su vyru Mindaugu viešėjo Vilniuje, tai turėjom smagumo po metų nesimatymo kartu papietauti. Darėm tai šauniojoje "Jaltoje". Su mumis prie stalelio sėdėjo ir vietinis katinas (aš kaip tik baiginėju "Meistrą ir Margaritą", tai man kažkaip natūraliai tai atrodė), bet pastarasis pasišalino iš kažkur atsiradus šuniui. Žodžiu, ten visada miela ir jauku kaip namuose. O Vilmos su Mindaugu jau laukiu vėl.



Siautėjam:) 

Blogybių neturiu jokių. Gal tik tai, kad aplink Kauną nėra dailių sodybų. Jei kas žinot kokią stilingą, kur galėtų vestuves atšvęsti 50 asmenų – duokit žinią, prašau.
Labai trumpai šiandien.
Nieko nepadarysi. Jei ką prisiminsiu – papildysiu vėliau. Geros Jums ateinančios savaitės, mielieji. Visiems po bučkį.

Lapė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą